In de dynamische wereld van de retail hebben ondernemers voortdurend gezocht naar innovatieve manieren om de aandacht van consumenten te trekken en vast te houden. Een van de meest effectieve methoden die de laatste jaren op de voorgrond is getreden, is de inzet van audiovisuele middelen, waaronder digital signage, narrowcasting en ledwalls.

Van digital signage die productinformatie weergeeft tot indrukwekkende ledwalls die de winkelomgeving transformeren, ontdek hoe deze technologieën een cruciale rol spelen bij het overbrengen van boodschappen en het aantrekken van klanten. Ontdek de impact van audiovisuele middelen in retail.

Narrowcasting in jouw retail locatie

Narrowcasting is het uitzenden van informatie op moderne schermen. Eenvoudig en snel informatie delen. Deze oplossing kan heel breed worden ingezet en is voor elke retailer een mooie manier om te communiceren. Het is bewezen dat narrowcasting het meest effectieve instrument is om gedrag op een (beslissings) moment te beïnvloeden.

Wil je 24 uur per dag actuele info laten zien? Zoals weer en verkeer? Ook dat kan! Door gebruik te maken van (standaard) widgets toon je nieuws, weerdata, verkeersinformatie, treintijden en beurskoersen.

Houd je je doelgroep op de hoogte via social media? Dan kun je bijvoorbeeld ook je Twitter, Facebook en LinkedIn account koppelen met je narrowcasting systeem. Dit gaat volledig automatisch, dus je hebt er geen omkijken naar.

De mogelijkheden zijn eindeloos!

De kracht van Ledwalls

Ledwalls bieden een adembenemende visuele ervaring die de traditionele grenzen van retailcommunicatie overschrijdt. Ontdek hoe deze indrukwekkende displays kunnen worden gebruikt om merkbekendheid te vergroten en klanten te betrekken op een manier die voorheen ondenkbaar was. Wij geven je graag praktische tips voor de plaatsing van Ledwalls in jouw retailomgeving en laten je ontdekken hoe ze de totale winkelervaring kunnen transformeren.

Digital signage in je etalage

De etalage is het gezicht van je winkel. De inrichting ervan kan de doorslaggevende factor zijn voor winkelend publiek dat langs jouw zaak loopt. Daarom is het nuttig om inhoudelijke aandacht te besteden aan je etalage. Hoe zorg je ervoor dat shoppers langzamer gaan lopen als ze bij jou langskomen en hoe trek je twijfelaars over de streep?

De tijd van posters plakken op de ramen van je winkel ligt achter ons. Het straatbeeld is veranderd. Loop door een willekeurige winkelstraat in een stad en een poster valt niet meer op. Terwijl een etalage juist wel moet opvallen.

Door gebruik te maken van bewegend beeld trek je wél de aandacht. Middels etalage schermen (ook wel winkeldisplays of digital signage genoemd) maak je gebruik van bewegend. Als je wilt 24 uur per dag.

Met LED schermen in de etalage spreek je passanten op een moderne manier aan en kun je ze overtuigen jouw winkel te bezoeken.

Meer informatie

Wil je graag meer weten over de impact van audiovisuele middelen in retail? Onze specialisten adviseren je graag over de juiste inzet van audiovisuele oplossingen voor jouw retaillocatie(s). Neem gerust even telefonisch contact met ons op voor het maken van een vrijblijvende afspraak: 046 – 763 04 04.